DORTMUND kentinde 2010 yılından bu yana uygulanan seks vergisinin kaldırılması için 9 hayat kadınının başvurusu kabul görmedi. Gelsenkirchen Sulh Mahkemesi’nde görülen dava sonunda hayat kadınlarının başvuruları red edilerek Dortmund’da seks vergisinin devamına karar verildi. Dortmund Belediye Meclisi’nde Eylül 2010’da kabul edilen karara göre her hayat kadının günde 6 euro Dortmund Belediyesi’ne seks vergisi öderken genelev işletmecileri her metrekare başına 4 euro seks vergisi ödüyor. Kararda hayat kadınlarının ister genelevde ister sokakta çalışsın seks vergisi ödemekle yükümlü oldukları da belirtildi.\n\n \n\n
Cengiz PARLAYAN / DORTMUND