GAZİANTEP’TEN kalabalık bir heyet, kardeş kent Duisburg’ta temaslarda bulundu. Gaziantep Anakent Belediye Başkanı Dr. Asım Güzelbey başkanlığındaki heyette, belediye görevlilerinin yanı sıra işadamları ile öğretim üyeleri de yer aldı. Heyet, Duisburg Anakent Belediye Başkanı Sören Link ile görüştü, ayrıca belediyeye bağlı işletmeler, sosyal kuruluşlar ile atık değerlendirme tesislerini de gezdi. Duisburg Anakent Belediye Başkanı Sören Link, Gaziantep ile 2004 yılından beri kardeş kent olduklarını hatırlatarak, bu ziyaretin kendilerinin geçen yılın Kasım ayında yaptıkları Gaziantep ziyaretine karşılık olduğunu belirtti. 30 Mart yerel seçimlerde aday olmayan Dr.Güzelbey ise, Almanca yaptığı konusmasında, Gaziantep’in ekonomik, kültürel ve sosyal potansiyeli hakkında bilgi verdi. Dr. Güzelbey, kendisi görevinden ayrıldıktan sonra da Duisburg ile kardeş kent işbirliğinin süreceğinden emin olduğunu vurguladı.\n\n \n\n
Yunus ÜLGER / DUISBURG