BERLİN’DE 10 Ocak tarihinde maskeli 13 kişi tarafından basılan bahis bürosunda öldürülen Tahir Ö.’nün annesi Semiha Ö., “Oğlum her zaman olduğu gibi benimle vedalaşırken beni başımdan öpüp gitti. Nerden bilebilirdim son öpmesi olduğunu” diyerek acısını dile getirdi. Tahir’in öldürülme emrini Kadir P. adlı motorcular çetesinin önde gelen bir isminin verdiği belirtiliyor. Saldırı anının kamera kayıtlarında da bulunduğu anlaşıldı.\n\n \n\n
BERLIN