ULUSLARARASI bilişim fuarı CeBIT, dün kapılarını ziyaretçilere açtı. Resmi açılışı, Almanya Başbakanı Angela Merkel ile birlikte partner ülke İngiltere’nin Başbakanı David Cameron gerçekleştirdi. İki başbakan fuarı da gezdi. 14 Mart tarihine kadar açık kalacak fuara 70 ülkeden yaklaşık 3 bin 500 firma katılıyor. Fuarda Türkiye’yi ise 19 firma temsil ediyor. Fuarda bu yıl, ev robotları, akıllı ev teknolojileri, üç boyutlu yazıcılar ve internet güvenliği temalı ürünler öne çıkıyor. Türk firmaları ağırlıklı olarak 6 ve 12 numaralı hollerde yer alıyor, bir kısmı da 5, 13, 15 ve 16. hollerde bulunuyor.\n\n \n\n
Arslan Serdar SERT / HANNOVER