Almanya’da yeni yürürlüğe giren uygulamaya göre online satışlarda beğenilmeyen ürünün geriye gönderilme masrafını müşteriler kendi cebinden ödeyecek\n\nALMANYA’DA dünden itibaren online satış yapan firmalar müşterinin memnun olmadığı için geri gönderdiği ürünlerin posta masrafını karşılamayacak. Düne kadar Amazon ve Redcoon gibi önemli online satış firmaları 2 hafta içinde geri göndermeleri durumunda posta ücretini karşılıyorlardı. Bu uygulamanın Avrupa Birliği’ne üye ülkelerde de geçerli olacağı belirtildi. Yeni dönemde bir ürünü beğenmeyen müşterinin beğenmeme nedenini de bir yazıyla açıklaması gerekiyor. Bu gerekçe e-mail ile, firmanın gönderdiği bir formu doldurarak, faksla veya telefonla da yapılabilecek.\n\n \n\n
FRANKFURT\n\n