Giriş Tarihi: 18.12.2015 18:50Son Güncelleme: 9.12.2016 16:49
"UMURUNDA OLMADI" FENOMEN OLDU..
ABONE OL
Berlinli Kazım Akboğa’nın internete yüklediği şarkısı biranda herkesin diline dolandı. Şarkı BVG’nin reklam spotu oldu
\r\n \r\n\r\nSOSYAL paylaşım siteleri Youtube ve Facebook’a koyduğu videolar Berlinli Kazım Akboğa’yı fenomen yaptı. ‘Umrumda değil’ (Is mir egal) anlamına gelen sözlerden oluşan Türkçe aksanlı şarkı Berlin’in ulaşım şirketi BVG’nin de dikkatini çekti. Şirket reklam yüzü olarak Kazım Akboğa ve şarkısını seçince hazırlanan video klip izlenme rekoru kırdı.\r\n
1,9 MİLYON TIKLAMA ALDI
\r\nBERLİN’İN Neuköln semtinde yaşayan Akboğa’nın rap tarzında söylediği Almanca şarkı youtube sayfasında yaklaşık 1,9 milyon kişi tarafından izlendi. Hayatı umursamayan sözleri ile dikkati çeken şarkıda Akboğa, bilet kontrolörü rolüyle asık yüzlü devlet kuruluşu imajını birden ters yüz edip daha sıcak ve samimi hava verdi.\r\n
AYRIMCILIĞA KARŞI
\r\nBVG reklam klibinde kontrolör rolündeki Akboğa, yolcular arasında dolaşarak her tür ırk, cins, inanç ve görünüşten insanı anlatıyor ve onların bu kadar farklı olmalarına ve olumsuz davranışlarına ‘Is mir egal’ diyerek anlayış gösteriyor. Reklam spotunun sonunda da şirketin “Biz sizi nasılsanız öyle seviyoruz” sloganı yer alıyor. Şirket söz konusu kliple kentte yaşayan herkese hizmet ettiği ve kucakladığı mesajını veriyor.\r\n\r\n\r\n\r\nMESUT HASTÜRK / BERLIN