Aracın ön camının bile %20 oranında hafifletildiğini öğreniyoruz. 20 inç'lik jantları da magnezyum alaşımlı olarak üretilmiş. Bridgestone Potenza lastiklerin ise ister yol ister pist koşullarına uygun şekilde seçilebileceği de belirtilenler arasında. Aracın ağırlık değerinin 1.339 kg olduğunu da belirtmiş olalım. Yani bu ağırlık değeri, oldukça ufak motor hacmine sahip bir hatchback otomobil ile hemen hemen aynı diyebiliriz.
Aerodinamik anlamda da birçok geliştirmenin yapıldığı Huracan STO, gövde kitiyle ikonik Miura ve son yıllardaki Sesto Elemento'ya benzerlik gösteriyor. Aracın gövdesini incelediğimizde birçok kısmında geniş hava girişlerinin yer aldığını görebiliyoruz ve bu sayede iyi bir soğutma sisteminin olduğunu anlayabiliyoruz. Huracan STO'nun, yerini aldığı Huracan Performante'den %53 oranında daha aerodinamik olduğu da belirtiliyor.
Aerodinamik geliştirmeler yapan Lamborghini, aracın fren sisteminde de Brembo CCM-R karbon seramik fren sistemi kullanmış. Bu fren sistemi, Formula 1 araçlarından türetilmiş bir sistem ve sıcaklık konusunda çok başarılı olduğu gibi harika bir frenleme performansı da sunuyor. Lamborghini'nin Huracan STO'ya yol odaklı STO, pist odaklı Trophy ve yağışlı hava odaklı Rain adlı 3 adet sürüş modunu eklediğini de öğreniyoruz.
4 tekerden çekişli Huracan Evo ile aynı beygir gücüne sahip olan arkadan itişli Huracan STO, 5.2 litrelik atmosferik V10 motorundan 640 beygir güç ile 565 Nm tork üretiyor. Huracan Evo ve Performante'deki tork değeri ise ilginç bir şekilde 600 Nm idi.
Lamborghini'nin "Ad Personam" adlı kişiselleştirme programı kapsamında sayısız iç ve dış renk seçenekleriyle alınabileceği belirtilen Huracan STO'nun performans değerlerine bakarsak da 3 saniyelik 0-100 km/s hızlanması, 9 saniyelik 0-200 km/s hızlanması ve 310 km/s'lik maksimum hız değeri görüyoruz. Aracın 100 km/s hızdan itibaren 30 metre gibi çok iyi bir mesafede durabildiği de belirtiliyor.