Hummer EV'nin ön camı ise oldukça dikey şekilde konumlanmış. Yine bu durum, her ne kadar aerodinamik anlamda araca biraz dezavantaj yaratıyor olsa da eski Hummer'lara büyük bir gönderme oluyor. Omuz çizgisi oldukça yüksekte tutlan aracın yan camları da yine eski Hummer'larda olduğu gibi ufak tutulmuş.
Bunların dışında araçta köşeli ve geniş çamurluklar da dikkatimizi çekiyor. Ayrıca çamurluklar ile lastikler arasında fazlasıyla mesafe bırakılmış durumda. Bu da bu aracın 35 inç'lik Goodyear Wrangler Territory çamur-arazi lastikleriyle oldukça kabiliyetli arazi sürüşleri gerçekleştirebileceğini gösteriyor. Hatta bu geniş çamurluk alanı sayesinde lastiklerin 37 inç olarak seçilebilecekleri de belirtiliyor.
Arkada bagaj yani kasa kısmı pek büyük olmayan araç, GMC Sierra adlı kullanışlı pick-up'ta olduğu gibi MultiPro bagaj kapağına sahip. Buna ek olarak elektrikli bir koruyucu bagaj kapağı da bulunuyor ve kapalı konumdayken aracın aerodinamik özelliklerini olumlu etkileyeceği de şüphesiz.
Aracın kasasından içeriye ulaşmayı sağlayan açılıp kapanır bir bölme bulunmadığı için de uzun eşyaları içeriye uzatmak mümkün olmuyor. Hummer EV'nin ön yüzündeki "skid plate" yani "kızak plakası" ise aracın alt kısmını fazlasıyla koruyabilecek bir parçaya benziyor. Bu parça aynı zamanda aracın ne kadar ciddi bir arazi aracı olduğunu da işaret ediyor.