Çok partili dönemin başlangıcı olan 1946 tarihiyle yeni bir sürece girilmişti. Küçük çapta yapılan toplantılardan büyük katılımlı mitinglere dönüşen siyasi propagandaya 1950 tarihiyle birlikte afiş ve gazete ilanları da eklendi. Tanıtımlar 70'lerde şarkılar ile seçmenin heyecanına heyecan katarken, 80'lerde ise sihirli kutu televizyon ile siyasetçiler artık evlere konuk oluyordu. 90'larda ise pop kültürünün siyasete hakim olduğu bir yöntem izlenmişti. Şarkılar artık partilere ve lidere yazılıyordu. 2002 seçimleri ile birlikte artık milenyum seçmenleri teknolojik gelişmelerin etkilerini seçim kampanyalarında da görmeye başladı. Son dönemde ise kısa filmleri aratmayacak özellikte aktörlerini parti liderlerinin oluşturduğu reklam filmleri çekilmeye başlandı.