Tartışma yaşadığı kadın görevliyi ağlatan yolcuya bir süre sonra kabin amiri müdahale etti. Sorun çıkaran yolcunun yanına giderek nazik bir biçimde kendisiyle konuşmaya başlayan bir kabin amiri, hiç beklemediği bir tepkiyle karşılaştı. Yolcuya "Beyefendi lütfen anlamaya çalışın. Uçuştaki her öğün sayılı, bu nedenle size şu an için yalnızca sizin önceden seçmiş olduğunuz yiyeceği servis edebiliyoruz. Mutfakta müsaitlik olması durumunda size daha sonra yardımcı olabiliriz" sözleriyle durumu aktardığı sırada sözü kesilen kabin görevlisi "Kapa çeneni!" cümlesiyle şoke oldu.
Bu sırada kadın görevliye bağırmaya başlayan adam parmağını da sallayarak kadını tehdit etmeye başladı. Yolcunun hareketleri karşısında sinirlenen kabin görevlisi, adamın sözünü keserek "Neden bağırıyorsun? Bağırma!" tepkisinde bulundu. Yolcunun "Sen bana bağıramazsın!" sözlerine, "Bağırırım çünkü siz de bana bağırıyorsunuz. Ekiple ve görevlilerle böyle konuşmaya hakkınız yok. Sizi saygılı bir şekilde dinliyorum ve siz de saygılı davranmak zorundasınız" şeklinde karşılık veren görevli, daha sonra sinir krizi geçirdi.
Yolcunun kaba davranışlarına son vermediğini gören kadın görevli, ağlamaya başladı. Bu sırada kadına bir kez daha "Kapa çeneni!" şeklinde bağıran yolcuya gelen yanıtsa sert oldu. "Asıl sen kapa çeneni! Benimle böyle konuşamazsın. Ben bir çalışanım, senin özel hizmetçin değilim!" yanıtını veren kadını, ekip arkadaşları sakinleştirdi.
Olayın uçakta bulunan diğer yolcular tarafından kamera kaydına alınmasıyla sosyal medyada tartışma başladı. Birçok kullanıcı ne olursa oldun kabin görevlilerinin yolculara böyle davranmaması gerektiğini söyledi.
İstanbul'dan hareket eden uçakta gergin anlar! Hostes sinir krizi geçirdi | Video
Sosyal medya kullanıcılarının büyük çoğunluğu ise kabin görevlisinin tepkisini yerinde bulduklarını belirtti. Yolcunun kaba davranmaya ve hakaret etmeye hakkı olmadığını söyleyen kullanıcılar, kabin görevlisinin kendisini ve ekip arkadaşlarını bu şekilde savunduğu için gurur duyması gerektiğini söyledi.