Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem!

  • 1
  • 27
Sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem!
Sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem!

Bilim adamları sigara ve sigara içmeyi bırakma üzerine yaptıkları araştırmalarda bilimsel olarak da desteklenen bu 17 yöntemi buldu. İşte bilim adamlarına göre sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem...

  • 2
  • 27
Sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem!
Sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem!

Meditasyon yapmak

Özellikle açık havada yapılan meditasyon yalnızca sigarayı bırakmaya değil insanın genel ruh halini de olumlu yönde geliştiriyor.

  • 3
  • 27
Sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem!
Sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem!

Pazartesi vurgusu

Yapılan araştırmalar sigarayı bırakma kararını ve uygulamasını pazartesi günü başlatan kişilerin diğerlerine oranla daha başarılı olduğunu gösteriyor.

  • 4
  • 27
Sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem!
Sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem!

Spor yapmak

Spor yapmak bilimsel olarak beyinde mutluluk hissi yaratan serotonin ve dopamin salgılanmasına yol açar. Ayrıca spor yapmak insanın nikotin ihtiyacı hissetmesinin de önüne geçer.

  • 5
  • 27
Sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem!
Sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem!

Kötü koku

Araştırmalara göre kişiler sigara kokusunu sevmedikleri bir başka kokuyla özdeşleştirdiğinde refleks olarak sigaradan soğuyor.

  • 6
  • 27
Sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem!
Sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem!

Sigara bıraktırmayı özendiren reklamları izleyin

Elde edilen verilere göre sigara karşıtı reklamlardan etkilenerek bu alışkanlıktan kurtulan insanların sayısı 100 binden fazla...

  • 7
  • 27
Sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem!
Sigarayı bırakmayı kolaylaştıran 17 yöntem!

Yoga yapın

Mayo Clinic araştırmacılarına göre bir rahatlama yöntemi olarak da yaygınlaşan sigara içmek başka rahatlama yöntemleri bulunarak bırakılabilir. Yoga yapmak bu yolların başında geliyor.

BİZE ULAŞIN