İŞKUR personel alımı başvuru şartları, tarihleri gibi birçok detay araştırma konusu haline geldi. Kurumun yayınladığı iş ilanlarında yer alan bilgiye göre; 1349 kişilik alım yapılacağı bildirildi. Alım yapılacak personellerin çağrı merkezi müşteri temsilcisi pozisyonunda istihdam edileceği ifade edilirken adaylar "İŞKUR iş ilanları ile müşteri temsilcisi (personel) alımı başvuru şartları nelerdir, başvuru nasıl ve nereden yapılır?" sorularıyla detayları merak ediyor. İşte İŞKUR çağrı merkezi müşteri temsilcisi alımı başvuru detayları...
İŞKUR PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
İŞKUR üzerinden Müşteri Temsilcisi alım ilanlarına başvuruda bulunabilmek için https://esube.iskur.gov.tr/Istihdam/AcikIsIlanAra.aspx internet adresine giriş yapın "Meslek" yazan kutucuğa "Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" yazın ve ara seçeneğine tıklayın. Karşınıza çıkan ilanlara giriş yapın. Başvuru şartlarını taşımanız halinde "Başvur" butonuna tıklayın ve başvurunuzu gerçekleştirin.
İlk defa İŞKUR üzerinden başvuruda bulunanların ise İŞKUR kaydı oluşturmaları gerekiyor. İŞKUR kayıt bölümüne girerek özlük bilgilerinizi doldurun ve akabinde kaydederek giriş yapın
İŞKUR İŞ İLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ
İŞKUR MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
En az Lise ve dengi okullardan mezunu olmak,
Telefonda iyi etkileşim kurabilen
Diksiyonuna ve ifade biçimine güvenen,
İç motivasyonu yüksek ve hedefe odaklı
Zaman yönetiminde hassas,
MS Office programlarını etkin bir şekilde kullanabilen,
Kariyer hedefi olan ve devamlı çalışabilecek,
Sağlık problemi bulunmamak,
Takım çalışmasına yatkın,
Kişisel temizliğine önem veren,
Tam veya yarı zamanlı çalışmaya uygun,
18 - 40 yaş aralığında.
İŞKUR'A NASIL KAYIT YAPTIRILIR?
İş aramanın ilk adımı kayıttır. Kurum hizmetlerinden yararlanmak isteyen iş arayanların Kurum portalına üye olarak veya şahsen Kurum ünitelerine başvurarak kayıt olmaları zorunludur. Başarılı bir eşleştirme için hem açık iş hem de iş arayan kişi hakkında tam ve doğru bilgilerin bulunması zorunludur.
Gerek internet üzerinden gerekse Kurum personeli aracılığı ile kayıt yaptıracak olanların kendileri ile ilgili bilgileri tam ve doğru olarak yansıtmaları uygun işe yerleştirilmelerinde oldukça önemlidir. Bu nedenle, lütfen kişisel, iletişim, eğitim, meslek ve diğer bilgilerinizi tam ve doğru olarak sisteme giriniz.