Yıl: 1985; sur dibine kurulan işporta tezgahları Sultanhamam'ı aratmıyor. Anadolu'dan ve Trakya'dan gelen gelip
gidenlerin ilk ve son durağının altın yılları.
1970'lerin İstanbul'unun Taksim Meydanı
Fotoğrafta 1974'te inşa edilen Aksaray üst geçidi ve civarı görülüyor.
1976 yılının İstanbul'unda Beyazıt'taki trafik çilesi...
İstanbul Boğaz köprüsü için gün sayıyor. (70'ler)
Boğaz köprüsü açılmış... Görüyoruz ki o yıllardan bugüne çok değişmiş İstanbul.
60'lı yıllarda Galata Köprüsü
Fotoğrafta bugün çok katlı binaların, metro istasyonunun yer aldığı Şirinevler'in karşısındaki Ataköy 7. ve 8.
kısımların bulunduğu 1985 yılında çekilmiş fotoğraf görülüyor...
Fotoğrafta Haliç Köprüsü'nü Boğaziçi Köprüsü'ne bağlayan Mecidiköy-Gayrettepe arasında 1974 yılındaki inşaat
çalışmaları görülüyor.
1950 lerde Maçka'dan Boğaz ve Trafik Polisleri
Zincirlikuyu'dan Beşiktaş'a inen Barbaros Bulvarı'nın ilk yapıldığı dönemdeki hali. Sağdaki yoldan Darphane'ye
gidiliyor
Tophane'den gelen otobüslerin köprüden önce durduğu son otobüs durağının 1969 yılındaki görünümü
Beşiktaş'ta Barbaros türbesi arkasından Barbaros bulvarının görünümü. Solda Sinanpaşa camii
Boğaz'da tramvayların gidebildiği son durak olan Beşiktaş. O dönemde tramvayların 1. mevki ve pahalı olanları
kırmızı (solda), 2. mevki olanları ise yeşil renktedir (sağda)
50'li yıllarda, şu anda üst geçit bulunan Beşiktaş Çarşıönü mevkii. Solda, YKB'nin "İkramiyeli Aile Cüzdanı"
reklamı
Menderes döneminde henüz yeni yapılmakta olan 4 şeritli Barbaros Bulvarı. Tepenin üstünde boşboş Zincirlikuyu,
solda Maçka'ya çıkan cadde ve Teyyare Evleri
Beyoğlu'nun aristokrasiden kurtulup halka açılmaya başladığı 60'lı yıllar. Solda, 64 model İmpala'nın az
ilerisinde, Emek Sineması'na giden sokak görülmekte.
Yine 60'lı yıllarda İstiklal Caddesi. Sağdaki Wagons Lits Cook adlı turizm firması, Avrupa'ya giden trenler için
bilet satmakta
Karlı bir günde Kurtuluş-Eminönü (19) ve Maçka-Eminönü (16) tramvayları Galatasaray kavşağından Tepebaşı'na dönüyor
Beyoğlu'nun 30'lu yıllarından bir görünüm
İstiklal Caddesi'nden Tünel'e giden yol. Sağda, Rus konsolosluğunun giriş kapısı
İstiklal Caddesi'nde 40'lı yıllar
Taksim-Yenimahalle arasında çalışan 18 kişilik modern otobüsler