Türkiye'nin en iyi haber sitesi
ŞENGÜL BALIKSIRTI

Siyasetin magazini!

Ve sonunda magazin siyasetin de yüzünü güldürdü! Abartmıyorum, CHP kongresinin onca alaveredalaveresi içinde magazin araya girdi ve Kemal Kılıçdaroğlu'nun Etro marka gömleği o erkeksi dünyayı biraz olsun renklendirdi. Bilenler bilir, Etro'nun renk skalası insanın ruhunu canlandırır. Gördüğünüz gibi magazin; hayatın her alanını kendi rengiyle kuşatıyor, insanı içinde bulunduğu ruh halinin sıkıntısından kurtarıyor. Çok erkeksi bir dünyanın yüzünü bile gülümsetebiliyor. (Tabii ben bunu böyle görüyorum. Siyasetle uğraşan erkekler ise o gömlekle Kılıçdaroğlu'nu asmaya çalışıyor.) Keşke siyasilerin özel yaşamlarını biraz daha görebilsek. Orada daha ne renkler vardır. Ama biz, Ankara'nın lacivertine öyle alışmışız ki; kimse başka bir renk görmek istemiyor. Gördüğünüz gibi siyasetin de magazini yapılıyor ve de şahane oluyor. Bu da magazinin gücünü gösteriyor. Bakın işin magazinel yönü bile her türlü çekişmenin, hesaplaşmanın önüne geçti kongre günlerinde. Yaşasın magazin... Gelelim Etro'ya... Etro, bir İtalyan markası... 1968 yılında Gimmo Etro tarafından kurulmuş. Bugün çocukları Jacopo, Kean, İppolito ve Veronica işlerin başında. Baba Gimmo'nun seyahat ve tarihe olan tutkusu olduğu gibi markaya yansıyor. Merak ediyorum; Gimmo'lar Türkiye'de yaşanan fırtınanın farkına varmışlar mıdır? Beymenciler onlara "Etro burada efsane oldu" diye haber yollamışlar mıdır!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.