Hollywood'un ünlü yıldızları sosyal medya paylaşımlarıyla servet kazanıyor. Dünyaca ünlü yıldızlar salgında film ve dizi yapımının kesintiye uğramasının ardından büyük paralar kazanmak için sosyal medyayı kullanmaya başladı. Sosyal medya hesaplarından servet kazananlar arasında Jennifer Aniston, Jennifer Lopez ve Selena Gomez gibi büyük yıldızlar da var.
The Friends dizisinin yıldızı Jennifer Aniston, Instagram'a bir yıl önce katılmasının ardından sponsorlu reklamlar ile 750.000 dolar gibi bir rakamla sosyal medyadan en çok kazancı sağlayan ünlüsü oldu.
"TEK BİR FOTOĞRAF 750.000 DOLAR"
Normal maaş çeklerinin dışında bir gelir elde etmek için büyük yıldızlar sosyal medyayı kullanma biçimlerini değiştirdiler.
Daha önce ürünlerin reklamını yapmayı kabul etmeyen ünlüler, bugünlerde sayfalarında sponsorlu içerikler yayınlamaya başladı.
51 yaşındaki Jennifer Aniston, Instagram'a 2019'un sonlarında giriş yapmasının ardından aylarca arkadaşlarıyla kişisel fotoğraflarını yayınlamasının ardından şimdi de sponsorlu içeriklerin paylaşımına başladı.
Altın Küre sahibi yıldız, geçtiğimiz haftalarda sağlık ürünleri dolu bir pakete sarılmış bir fotoğrafla takipçilerine önemli bir protein desteği markasının yüzü olduğunu duyurdu.
Sektördeki uzmanlara göre, bu tek gönderi, oyuncuya yaklaşık 750.000 dolar ve satışlardan elde edilen karın bir kısmını kazandırdı.
"ÖNCEDEN TERCİH ETMİYORDU ŞİMDİ MİLYONLAR KAZANIYOR"
51 yaşındaki Jennifer Lopez ise sosyal medyaya yabancı olmasa da kısa süre önce kendisinin olmayan bir işletmenin kahve ürünlerini desteklemeye başladı.
Yaklaşık 135 milyon takipçiye sahip olan Jennifer Lopez'in bu reklamlardan 675.000 dolar kazandığı belirtildi.
28 yaşındaki Selena Gomez ise 197 milyon takipçisi ile dünyanın altıncı en çok takip edilen kişisi olarak bilinirken aynı zamanda nadiren sponsorlu içerik yayınlaması ile dikkat çekiyordu.
"KOLAY PARA KAZANMANIN BİR YOLU"
Marka ve halkla ilişkiler uzmanı Eric Schiffer ise The Sun'a verdiği röportajda, bu yeni reklam trendinin içinde bulunmamanın yıldızların kariyerleri için tehlikeli olabileceğini söylerken hayranların birçok ünlünün daha bu yolda ilerleyeceğini göreceğini söyledi.
Ünlülerin artık gelir elde etmek için bu yolu popüler bir yöntem olarak kullandığını söyleyen Schiffer, film ve prodüksiyon gelirleri bu kadar zor durumdayken neden böyle bir gelir akışının sorun olduğu düşünülsün ki diyerek yeni reklam bakış açılarını desteklediğini belirtti.
Los Angeles'ın İtibar Yönetimi Danışmanları Başkanı ise bir ünlünün sosyal medyada bulunmamasının son derece tehlikeli olduğunu ve aksi takdirde ilgisizlik tehdidi ile karşı karşıya olabileceklerini söyledi.