Türkiye'nin en iyi haber sitesi

kilo almadan geçirmenin püf noktaları

Bayramın vazgeçilmezi olan şekerleme, çikolata, tatlı ve hamur işi yerken kendinize bir sınırlama getirin. Bir öğünde tatlı yediyseniz diğerinde meyveyi tercih edin. Hamurlu, şerbetli tatlılar yerine sütlü tatlılar tercih edip kan şekerini dengelemesi için tatlı ve içeceklere tarçın atın. “Bayramlarda diyet yapmak mümkün değildir” diyen İç Hastalıkları Uzm. Dr. Ali Kemal Canayak, Ramazan Bayramını sağlıklı geçirmenin yolları hakkında bilgiler verdi…

Giriş Tarihi: 3.6.2019 14:27 Güncelleme Tarihi: 3.6.2019 15:48
Bayramı kilo almadan geçirmenin püf noktaları

Bayramlarda diyet yapmak mümkün değildir. Bayramlarda ailemizle, sevdiklerimizle birlikte bir keyif ve mutluluk hali ile moral depolamak bedene de iyi gelir. Ancak sağlığımız açısından bazı kurallara uymamız gerekir. Kalp hastaları yağlı yemeklerden kaçınmalı, seker hastaları tatlı tüketimine dikkat etmelidir. Kızartma yerine haşlama ve ızgara tercih edilmelidir. Bol hareket edilmeli, yürüyüş, yüzme ve gerekirse sportif faaliyetler ihmal edilmemelidir.

ARKADAŞINA GÖNDER
Bayramı kilo almadan geçirmenin püf noktaları
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN