İnternetten fiyat öğrenme alışkanlığı giderek yayılıyor. Ürünlerin fiyat ve temel özelliklerini internetten takip eden tüketici sayısında ciddi bir artış var. Bu durum e-ticaret siteleri arasında da yoğun bir fiyat rekabeti yaratıyor. Bu durumdan kazançlı çıkanlar ise tüketiciler. Çünkü artan rekabet fiyatları ciddi anlamda düşürüyor. Fiyat karşılaştırmaları ve internet alışverişi çok güçlü kaynaklarla ayakta duruyor. 50 sitedeki fiyat bilgilerini karşılaştıran TTNET girişimi www.okacabukaca. com sitesi, son kararı vermeyi kolaylaştırıyor. Çünkü sadece fiyat bilgisiyle değil, ürün özelliklerini de karşılaştırma şansı sunuyor.
EKOSİSTEM YARATIYOR
TTNET Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya, sadece TTNET'lilerin değil, dileyen herkesin okacabukaca.com internet sitesini kullanabileceğini söylüyor. Kaya, "Uzman olduğumuz konularda yatırıma devam edeceğiz. Her şeyi kendimiz yapmaya çalışmıyoruz. Platform sağlamaya çalışıyoruz" diye konuştu. Kaya, 50'ye yakın e-ticaret mağazasıyla anlaşması bulunan okacabukaca. com'da, anlaşmalı e-ticaret mağaza sayısının kısa sürede 150'ye çıkarmayı hedeflediklerini sözlerine ekledi.
AKILLI ALIŞVERİŞ KILAVUZU
Site, 13 ana kategoride binlerce ürünü karşılaştırmalı olarak kullanıcıya sunuyor. Ürünlerle ilgili detaylı kullanıcı yorumlarına yer veriyor.
130 bin adedin üzerinde ürün içeriğine sahip olan sitenin 50'ye yakın e-ticaret mağazasıyla anlaşması var.
Fiyatları birbiriyle kıyaslayabilen kullanıcılar, platform sayesinde ürünlerle ilgili detaylı bilgiye sahip oluyor.