Mehmet Ali Erbil: Keşke hiç servetim olmasaydı da sağlığım olsaydı | Video
06 Haziran 2020
07:19
Ünlü şovmen Mehmet Ali Erbil uzun bir süredir Kaçış Sendromu hastalığı yüzünden zor bir süreçten geçiyor. Bir kaç kez ölümden dönen ünlü şovmen, son olarak evinde düşüp kaburgasını kırmıştı. Mehmet Ali Erbil, Kaçış Sendromu hastalığının nüksetmesi nedeniyle 234 gün yoğun bakımda tedavi görmüş, taburcu olduktan sonra da iki kez hastaneye kaldırılmıştı. Tedavisine evinde süren ünlü şovmen Erbil, Yönetmen Tolga Yüce ve Ercan Avşar’ı doğum günü için evine çağırdı. Mehmet Ali Erbil, yaşadıklarının ve pandemi sürecini nasıl geçirdiğini Günaydın'a anlattı.
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Otoyolda ters yönde ilerledi: 90 bin TL ceza yedi! | Video
23.06.2026 | 16:59
Büyükçekmece'de itfaiye aracı devrildi | Video
23.06.2026 | 16:14
Kırıkkale’de mühimmat deposunda patlama: 2 kişi şehit oldu | Video
23.06.2026 | 16:14
Antalya'da nostalji tramvayında yangın! Seferler aksadı | Video
23.06.2026 | 16:10
Kötü koku sonrası girilen evden 1 ton atık çıkarıldı | Video
23.06.2026 | 14:48
Sultangazi'de metruk fabrikada yangın | Video
23.06.2026 | 14:26
Develi'de aşırı yağış sele dönüştü! | Video
23.06.2026 | 14:17
SON DAKİKA | Ankara'da belediye otobüsü kaza yaptı: Yaralılar var
23.06.2026 | 13:56
Otomobil, oto aksesuar dükkanına daldı! Kaza kamerada | Video
23.06.2026 | 13:29
Siber suçlara yönelik operasyonlarda 78 kişi tutuklandı | Video
23.06.2026 | 13:09
A PARA
ATV
A2TV
ZTK