Berat Albayrak'tan uzay madenciliği açıklaması: "Uzaya insan gönderecek merkezi kuruyoruz"
20 Haziran 2018
01:26
Türkiye'nin geleceğini belirleyecek tarihi seçim yaklaşırken, Türkiye’nin gençleri sordu, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak yanıtladı. Berat Albayrak uzay madenciliği ile ilgili "Türkiye'de ilk defa uzay araştırmaları merkeziyle uzaya insan gönderecek merkezi kuruyoruz. O anlamdaki altyapıyı da hazırlıyoruz" açıklamasında bulundu.
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Barış Atay ve Bülent Emrah Parlak’tan rezil gösteri!
25.06.2026 | 21:31
Başkan Erdoğan'dan önemli açıklamalar!
25.06.2026 | 19:53
Son Dakika: Başkan Erdoğan Muharrem Orucu İftar Programı'nda konuştu | Video
25.06.2026 | 12:40
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde iki deprem!
25.06.2026 | 08:38
Başkan Erdoğan: "NATO'nun caydırıcılığı ortak hedef"
23.06.2026 | 18:47
Mardin'de tırda çıkan yangın söndürüldü
23.06.2026 | 17:57
A PARA
ATV
A2TV
ZTK